שרים המעורבים בבחירות לא יוכלו להצביע בממשלה

    מוטי הלפרין No Comments on שרים המעורבים בבחירות לא יוכלו להצביע בממשלה

    פרסום ראשון: היועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב מיארה, אסרה על השרים גילה גמליאל, מאיר פרוש ואוריאל בוסו להצביע בעניין דחיית הבחירות המקומיות. הסיבה: לגמליאל יש אח שמתמודד בבחירות, לפרוש בן שמתמודד ובוסו מועמד בעצמו

    הועדה המסדרת הצבעה ממשלה מדברים צילום: פלאש 90
    19:00
    15.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on גלנט: "לא אסכים לשלטון צבאי בעזה"; נתניהו: "מנותק מהמציאות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרסום ראשון: היועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב מיארה, אסרה על השרים גילה גמליאל, מאיר פרוש ואוריאל בוסו להצביע בעניין דחיית הבחירות המקומיות. הסיבה: לגמליאל יש אח שמתמודד בבחירות, לפרוש בן שמתמודד ובוסו מועמד בעצמו.

    ישיבת הממשלה התכנסה אחר הצהריים כדי לדון על דחיית הבחירות המקומיות. הממשלה התפזרה כעת, ההצבעה תתקיים רק ביום ראשון, לפני הדיון בבגצ, ועד אז צה"ל יביא נתונים מדויקים יותר על המגוייסים.

    שר האוצר סמוטריץ' אמר בישיבת הממשלה – "זה דיון עצוב מאוד שמלמד על ניתוק של חלק מיושבי החדר הזה מהעם וממאות אלפי לוחמי מילואים ובני המשפחות שלהם שלראש והלב שלהם עכשיו בעזה, במלחמה ובניצחון, והדבר האחרון שמעניין אותם עכשיו אלו בחירות ומחלוקת. זה הרבה מעבר לאלפי מתמודדים שנמצאים עכשיו במילואים ויצטרכו לבחור בין המשך המלחמה למימוש הזכות להיבחר. זו שאלה של מה חשוב עכשיו ובמה מתעסקים. אני מפציר בכם בשם העם להיות קשובים לרחשי הלב ולהתגבר על אינטרסים פוליטיים ועסקניים".

    מוקדם יותר נמסר מלשכת רה"מ: הממשלה מנחה את צה"ל להעביר למזכירות הממשלה עד מחר יום ה' בשעה 14:00 את עמדתו באשר לאפשרות שחרורם של 2189 מועמדים לבחירות ברשויות המקומיות הנמצאים כיום בשירות מילואים פעיל, מי מהם לא ניתן לשחרר וכן, פילוח מדויק באלו רשויות יש מועמדים שלא ניתן לשחררם. ביום ראשון הקרוב הממשלה תקיים דיון המשך כאשר בידיה הנתונים המלאים מצה"ל ותקבל החלטה על מועד קיום הבחירות.

     



    0 תגובות